Найбільші пункти Команди підтримки “Дії” відкрили у Центрі Довженка, що на просп. Червоної Калини, 81, а також у МолоДвіж Центр, що по вул. Чайковського, 31.
У таких пунктах мешканцям можуть підказати як згенерувати COVID-сертифікат чи отримати паперовий варіант, – розповів у програмі «Інший погляд» Мстислав Банік, керівник з розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації.
“Старшим людям – їм складніше. Вони розуміють, що є застосунки, але їм треба допомогти, підказати, показати… Задача №1 по таких пунктах – от ця підказка. Плюс є люди, які не мають смартфона. … У нас же COVID-сертифікати доступні на веб-порталі “Дія”. І, відповідно, у всіх наших консультантів, волонтерів, у них є ноутбук і вони можуть підказати як зробити COVID-сертифікат паперовий.”
Ще один момент – не підтягується COVID-сертифікат. Причиною може бути банальна помилка у прізвищі.
“Наприклад, людина отримала щеплення. Виходить, робить COVID- сертифікат і замість того, щоб з’явився COVID-сертифікат написано, що є якась помилка і не може бути відображено. Наш консультант допоможе зрозуміти, що ж це за помилка. Треба, щоб сімейний лікар перевірив паспортні дані і таке інше. Буває таке, що справа з прививкою, чи невірно вказано номер вакцини чи номер партії”.
Графік роботи офлайн-пунктів Команди підтримки “Дії”:
- у Центрі Довженка – 10:00-14:00 та 14:00- 20:00, щодня.
- У МолоДвіж Центрі – 11:00-20:00, з вівторка по неділю.
Отримати консультацію щодо “Дії” та сертифікатів про вакцинацію можна також у Центрах надання адміністративних послуг.