Під Львівською обласною радою відбувається мітинг. Громада глухих, батьки, учні та педагоги КЗ ЛОР “Львівської спеціальної школи Марії Покрови I-III ступенів” вимагають у депутатів не голосувати за пролонгацію науково-педагогічного експерименту ОСКЦ св. Антонія та повернути їм приміщення їхньої школи.
“Стоїть питання про нормальний розвиток закладу для дітей з порушенням слуху. На даний момент, у приміщенні нашої школи діє як підрозділ центр святого Антонія, який п’ять років тому ввели в нашу структуру. Натомість наша школа почала стрімко розвиватись, до нас почали йти дітки, довіряти, і нам стало тісно. Ми не вимагаємо чужого, ми хочемо, щоб нам повернули наше, те, що 190 років поспіль незмінно було школою для дітей з порушенням слуху”
Любомир Мостовий, директор КЗ ЛОР “Львівської спеціальної школи Марії Покрови I-III ступенів”
Натомість у комісії ЛОР про проблему знають і кажуть, що вже підшукують відповідне приміщення, хоча процес може зайняти немало часу.
“Ми про проблему знаємо і шукаємо приміщення куди переселити експеримент ОСКЦ св. Антонія. На Львівщині в нас є два таких експерименти: у цій школі і у Брюховичах. Ми запросили представників, щоб вони відзвітували і розказали про свої подальші плани і паралельно триває пошук приміщень. Комісія ЛОР однозначно за те, щоб їх відселити в окремі приміщення, але нам потрібен час. Думаю, до літа це питання буде вирішене“
Іванна Герус, голова комісії освіти, науки та інновацій ЛОР
Нагадаємо, сьогодні, 16 лютого, відбудеться ІІІ чергова сесія Львівської обласної ради 8-го скликання. Депутати голосуватимуть за обласні програми на 2021 – 2025 роки, розроблені департаментами Львівської обласної державної адміністрації. Це 25 програм, у яких враховані і базові речі, як-от підтримка учасників АТО (ООС) та їхніх родин, закупівля ліків для важкохворих мешканців, і проєкти, без яких Львівщина не зможе розвиватися різносторонньо. Це ініціативи в освіті, культурі, спорті, медичній, агропромисловій галузях, конкретні рішення для поліпшення дорожньої інфраструктури, розвитку села, патріотичного виховання молоді тощо.