Оператори кол-центру «Львівобленерго» з 29 вересня не прийматимуть показників електроенергії.
«У період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких виникла аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру», — зазначив заступник директора ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.
Повідомити показники лічильника можна буде за допомогою таких дистанційних сервісів:
- Вебчат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua
- Чат-боти у Viber та Telegram.
- «Персональний кабінет».
- Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua.
- SMS-повідомлення на короткий номер 5068.
- зателефонувати на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором.
- голосовий набір — продиктувати свій показник без з’єднання з оператором.
Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру мають здійснювати спеціальний обдзвін.