Також у топі були читання та прослуховування книг, відвідування гостей. Про це свідчать результати підсумкового річного онлайн-опитування Соціологічної групи «Рейтинг».
Близько 40% опитаних:
- відносно часто споживали алкоголь (20% не робили цього).
- грали в різні ігри, найчастіше – на телефоні.
Третина респондентів:
- займалися фізичними тренуваннями, фітнесом (стільки ж не робили цього);
- відносно часто займалися шопінгом чи їздили на природу і пікніки;
- ходили в кав’ярні, займались фотографією, робили косметичні процедури;
- відносно часто відвідували церкву.
Чверть опитаних займалися рукоділлям й духовними практиками.
Кожен десятий:
- цікавився тренінгами особистісного розвитку.
- був у туристичних походах, подорожував Україною або виїжджав за кордон.
Жінки активніше за чоловіків цього року займались кулінарією, робили косметичні процедури, займалися фото, рукоділлям й творчістю загалом, а також шопінгом. Відносно частіше дивились фільми, серіали, займались музикою, духовними практиками, читали книги, ходили в церкву. Чоловіки частіше дивились спортивні матчі та поєдинки, грали в комп’ютерні ігри, рибалили, ходили в туристичні походи, робили ставки на спорт і споживали алкоголь.
Соцгрупа «Рейтинг» проводила дослідження 4-7 грудня 2021 року. Опитано 1600 респондентів, віком від 18 років і старші в усіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Метод – Computer-Assisted Self Interviewing (CASI) здійснено на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Статистична похибка – не більше 2,4%.