Через карантин прийти безпосередньо у відділення “Львівобленерго” неможливо.
Вже 30 березня стартує період подачі показників електролічильника!
“У зв’язку з епідемією та карантином ПрАТ «Львівобленерго» припинило прийом клієнтів, а також відвідування працівниками об’єктів споживачів. Зважаючи на це обов’язок клієнтів повідомити своє електроспоживання стає дуже важливим“, – кажуть у пресслужбі компанії.
Для зручності наших споживачів розроблені різні дистанційні способи подачі показників електролічильника:
• з допомогою веб-чату на сайті “Львівобленерго” www.loe.lviv.ua
• через cервіси подачі показників у Viber, Telegram та Facebook-messenger:
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068, надіславши повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256
• електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua , надіславши повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»: info.loe.lviv.ua
• на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором
Важливо, що сервіси прийому показників електролічильника доступні цілодобово і у вихідні дні.
“Нагадуємо, що десятизначний код (особовий рахунок) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн. Звертаємо Вашу увагу, що кол-центр ПрАТ «Львівобленерго» обслуговує споживачів насамперед з питань відключень в електромережах, тож радимо скористатись іншими доступними способами подачі показників“, – йдеться у повідомленні.
Закликають також усіх допомогти рідним та сусідам повідомити дані електролічильника через інтернет-сервіси!