Виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив тарифи, які набудуть чинності з 13 січня – після впровадження е-квитка.
Вартість разового електронного квитка на одну поїздку з можливістю пересадки впродовж 40 хвилин залишається на рівні 10 грн. Вартість перевезення одного місця багажу – також 10 грн.
Разовий квиток, придбаний у водія, без можливості пересадки, коштуватиме 15 грн.
«Цією нормою ми хочемо стимулювати пасажирів в подальшому використовувати безготівковий розрахунок, який є «серцем» електронного квитка, і далі, можливо, будемо взагалі відмовлятися від готівкового розрахунку, бо безготівковий розрахунок – це ключовий момент у впровадженні е-квитка», – пояснив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило.
Штраф за незареєстрований проїзд – 200 грн.
Вартість проїзного абонемента:
- на 30 днів – 420 грн,
- на 90 днів – 1200 грн,
- на 180 днів – 2200 грн
- на рік – 3650 грн.
Абонемент для студентів на 30 днів за наявності персоналізованої транспортної картки «ЛеоКарт» коштуватиме 210 грн, на 180 днів – 1100 грн.
Учні користуватимуться громадським транспортом без обмежень.
Люди, які мають право на пільгу у Львівській МТГ, та пільговики з інших територіальних громад України, матимуть 60 безоплатних поїздок щомісяця. Однак, пільговики з інших громад під час оформлення проїзної картки мають сплатити вартість електронного носія (60 грн).
Щодо туристичних абонементів, то на 1 день він коштуватиме 35 грн, на 2 дні – 60 грн, на 3 дні – 80 грн та на 7 днів – 200 грн.
Рішення виконкому набирає чинності з 13 січня, але не раніше початку функціонування автоматизованої системи оплати проїзду у пасажирському транспорті.
“З 13 січня ми починаємо поетапно впроваджувати е-квиток в комунікації з пасажирами. Спочатку ми запускаємо його для пільгових категорій пасажирів, ми мусимо відтестувати, чи коректно працює система, чи немає ніяких збоїв.”
Як зазначив Олег Забарило, на початку ніяких санкції до пасажирів- пільговиків, які не отримали ще транспортних карток, не буде. Мовляв, буде максимальна комунікація щоб вони все-таки отримали транспорту картку і в подальшому користувалися виключно нею.