Державну міграційну службу, сервісні центри Міністерства внутрішніх справ, РАЦСи, ЦНАПи та обласні державні адміністрації підключили до Державного сервісу перевірки квитанцій. Про це міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив у Facebook.
Отож, до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи:
– Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо);
– Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо);
– РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо);
– ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів);
– послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).
Тож відтепер українці можуть сплачувати за послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці), а після цього дати номер квитанції працівнику державної установи.
«Окрім часу, для українців це буде заощадження і грошей. Бо часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через “місцеві” банки з гігантськими комісіями», – зауважив Дубілет.
Міністр додав, що працівники державних установ отримали службові інструкції. Але якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть на гарячу лінію 15-45.