У Львові набирає популярності нова послуга. За певну плату спеціально навчена людина допоможе вам навести порядок удома і навіть навчить, як правильно зберігати та швидко знаходити речі. Правда, фахівців нового ремесла поки що небагато. Та, й послуга не із дешевих.
Дрібна побутова техніка, іграшки, канцтовари, посуд, література – і це ще далеко не повний список тих речей, які загромаджують ваш простір удома. Інколи ми не помічаємо, як багато довкола нас є дрібниць, якими ми не користуємося. Водночас, як з них усіх вибрати, що насправді нам потрібне, а що ні – не знаємо.
Подібна ситуація постійно відбувається у нашої героїні – Анжеліки Вінніченко. Дівчина працює віддалено і більшість часу проводить вдома. Тому для неї важливо, аби все мало своє місце і було під рукою. На прибирання витрачає безліч часу, але скаржиться, знайти потрібну річ інколи дуже складно:
“Я бачу, що у мене багато речей, які лежать просто так. Бо вони асоціюються з якимось етапом у моєму житті, і їх шкода викинути. Хоча я розумію, що чистота і порядок для мене важливіші”.
Загромаджений простір провокує стрес. Тому позбуватися непотрібних речей потрібно регулярно. Що викинути з нашого дому у першу чергу, розповідає професійний організатор простору Ірина Чудяк:
“Ті речі, які зламані і не підлягають ремонту, які мають дефект – їхав варто позбутися. Ті, які ви не використовуєте, – їх варто позбутися”.
Найважче у звільнені простору, за словами Ірини, це попрощатися з речами психологічно. Аби зрозуміти їхню важливість – зберіть зайве в коробку і поставте десь в шафі. Через деякий час перегляньте і оцініть речі ще раз.
Ревізію помешкання Ірина радить робити раз на півроку. Аби досягти результату рекомендує залучати у процес професіонала. За її словами, організація простору в одній зоні оселі займає від 4 до 8 годин. А коштує послуга від 400 гривень за годину.